یزدفردا: مسئول بسیج دانشجویی استان یزد با بیان این که اردوهای جهادی به معنای واقعی کلمه یک رزمایش برای زندگی است، بر لزوم اطلاع رسانی هنرمندانه فعالیت‌های جهادی تاکید کرد.

به گزارش یزدفردا: «اکبر عابدی» در مراسم رونمایی از مستندهای جهادی بسیج دانشجویی، اعلام کرد: به گواه تمامی افرادی که تجربه شرکت در اردوهای جهادی را دارند، از به یاد ماندنی‌ترین اوقات زندگی تشکیلاتی هر فرد، اردوهای جهادی است.

وی بیان کرد: دانشجویان بسیجی استان دوشادوش سایر جهادگران در برهه‌های حساس نظیر سیل، کرونا، زلزله و غیره خوش درخشیده‌اند و ثابت کردند جهاد آنها تنها محدود به سنگر علم نمی‌شود.

عابدی افزود: اردوهای جهادی به معنای واقعی کلمه یک رزمایش برای زندگی است و کسانی که مسئولیت جهادی دارند، در مسئولیت‌های دیگر نیز به خوبی ظاهر می‌شوند و این رشد شخصیتی بزرگترین خاصیت اردوهای جهادی است.

وی با اشاره به پیام رهبر انقلاب خطاب به جهادگران، گفت: طبق رهنمودهای مقام معظم رهبری اطلاع رسانی هنرمندانه فعالیت‌های جهادی یکی از مطالبات جدی ایشان است و لذا ما نیز باید به این مساله توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

وی با تقدیر از زحمات صورت گرفته برای انعکاس فعالیت های جهادی عنوان کرد: ما می خواهیم چتر بسیج گسترانیده شود و لازمه آن فعالیت رسانه‌ای گسترده نظیر تولید همین مستندات است.

مسئول بسیج دانشجویی استان در پایان نیز خطاب به دانشجویان جهادگر اعلام کرد: بسیج دانشجویی خود را مدیون تک تک شما عزیزان می داند و انشاالله با همراهی و هم افزایی شما عزیزان این فعالیت‌های جهادی نیز ادامه خواهد داشت.

اکران مستندهای جهادی پنج سال گذشته بسیج دانشجویی استان یزد با محوریت آثار «ابوالفضل یاوری» همراه با نشست کارگردان، عوامل و ادوار جهادی در دانشگاه فنی شهید صدوقی(ره) یزد برگزار شد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا